20101017
Saya ada CINTA... Benar.. posted at 5:31 AM
Comment 1 Comment(s)
Sebab ape?
Kenapa?
Mengapa?
tu lah yg orang akan kate kalau somebody someone menolak perasaan ape2 la..
ottokhajyo??
Sebab ini?
Ade betulnye.. tapi...
Cinta aku adalah
deep sangat2 dalam hati.. Tak mampu aku ungkapkan pada kamu..
Sebab apa.. Sebab
agama.. Sebab
ayah.. Sebab
mama.. Sebab psanan
arwah atuk to mama..
Agama :
Mesti tau dah..
Ayah :
Kenali betul2.. Kawan rapat mencukupi.. Xelok cinta time skola.. Jaga batas syara'..
Mama :
Cari seperti ayah. Romantis. Jujur. Senang memujuk. Tak perfect tapi sangat sederhana..
Arwah atuk : [
dr kate2 mama]
atuk larang sekeras2nya dr bermain surat.. even kad raya pun.. la taqrabu zina.. [
dlm mlayu kot.. Jangan dekati zina!]
Sebab tu, cinta aku dalam.. Pedih.. Perit.. Tapi luka akan sembuh juga.. Tiada yang halal melainkan ikatan sah.. I keep that in mind..
Since the day I was born.. until now.. I never declared '
couple'.. I never date a guy yet.. [
except my dad n bro]
TAK PERCAYA? Bawak la pertanyaan tu kat kaunter
Maxis or
Digi or
Celcom.. [
xkena.. haha]
Tak bermaksud cinta bagimu hilang
*blink macam tu saje.. Aku simpan prinsip ini...
Nope.. I still won't let you go.. I'll just wait until the time is right..
Remember when I stay silence? It
wasn't because I hate you.. nor dislike you..
It was just reasons.. how my effort and sacrifices favor me a life..
This is the reality.. where I'm holding a love between
boundaries.. [
like those in tv movies]
Just let me have the feelings for you anytime in the future... when life became a rainbow..
Let it grow with
blessing..
Perasan.Suka : 'Love' and 'Like' is a different thing.. Rock it!