about
Life is plastic but it does have an end
I'm 20. Which I suppose I couldn't remember every single day. Oh my. I miss those days back then.
*haha sori. mesti kau takutkan nak baca blog ni.
killing stares.
ya tabs is collapsible
amigo
fwends poeva.
yuyu
♥
fiya
♥
rara
♥
jiha
♥
hany
♥
yana
kakak dinosour
Here's the space. Where the name is.. err -.- forget it.
yeah. i look like an auntie. aiyaah.
Semester 3 SIIUC Bac.in Network
read more entries
Previous Items
DUNIA SAMBIL LEWA
Kegembiraan. Tak terpampang =)
air oh air~ =(
lembu... sedih...
Istanaku... mcm fairytale plak..
Answer : A Lot~
Tidur2.. Dah Jam 3:30 a.m.
yep.. kan bagus dapat wat camni... hmm.. amek r p...
haha mende nih.. property of tak tahu.. tp curik...
Yang penting SUKA
Archives
10.10
11.10
12.10
01.11
02.11
03.11
04.11
05.11
08.11
12.20
Current Posts
Facebook
Adik dinosour.
20101121
~ Love Sha Story ~: DUNIA SAMBIL LEWA posted at 10:13 AM
Comment
0 Comment(s)
~ Love Sha Story ~: DUNIA SAMBIL LEWA
◄ Previous
Newer ►