about
Life is plastic but it does have an end
I'm 20. Which I suppose I couldn't remember every single day. Oh my. I miss those days back then.

*haha sori. mesti kau takutkan nak baca blog ni.
killing stares. ya tabs is collapsible

amigo kakak dinosour read more entries

Adik dinosour.




20101225
Hepy X! posted at 2:26 PM Comment 1 Comment(s)


sedang aku bertapa td..
elok-elok nyanyi sowang2.. tibe3 ade cmas song la..
haha3 adik aku upenye yg ber'youtubing'kan lagu-lagu cmas nih..

ahahai sejak bile tah die nih wt adegan..

"Salam Sayang!"

sekian sahaja wish pada hari ini...
esok lusa aku wish lain pulak keh.. masyeh~

Pasar Selasa : pening x.. asik pusing sana, peti sejuk la.. itu sbnrnye stands for initial P.S. 
hape tuh? Post script lah... kire maksud dy " info yg kite nk tmbh pd suatu post lepas bende yg da ditulis lah." aku suka bab tokoq tambah nieh =)

Labels: , , , , , , ,




◄ Previous Newer ►